fbpx

Jak uczymy

Metoda komunikacyjna to ćwiczenie i rozwijanie umiejętności językowych: mówienia, słuchania, czytania i pisania; nacisk na komunikację i interakcję ustną oraz zintegrowane przyswajanie gramatyki oraz słownictwa.

Wzbogacamy zajęcia o pracę z multimediami,  oprogramowaniami do tablic interaktywnych (elektronicznymi wersjami podręczników), aplikacjami mobilnymi, quizami oraz materiałami online

Wszystkie sale wyposażone są w nowoczesne projektory multimedialne, dzięki którym białe tablice zamieniają się w tablice interaktywne.

Na zajęciach online pracujemy na platformie zoom w wersji premium – funkcjonalność aplikacji sprawia że zajęcia w wersji zdalnej są tak samo efektywne (a nawet bardziej) niż zajęcia stacjonarne.

Uczniowie oraz rodzice mają swoje konta w e-dzienniku Langlion, gdzie zawsze mogą sprawdzić swoje lub swoich dzieci osiągnięcia, zadaną pracę domową, pobrać materiały lub napisać wiadomość do lektora. Poprzez e-dziennik możesz też podpisać umowę online bez konieczności podpisywania umowy papierowej w naszej siedzibie. Aplikacja Langlion for students  dostępna na telefon lub przez naszą stronę.

Dodatkiem do naszych kursów jest nauka słówek i trening zagadnień gramatycznych za pomocą mediów społecznościowych – instagram i facebook. Jak uzyskać do tego dostęp? Zupełnie za darmo! Wystarczy że zaobserwujesz nasz profil na instagramie: eduenglish.online lub na facebooku: Edu English Centrum Języka Angielskiego. Codziennie znajdziesz tam praktyczne”słówko dnia”, oraz cotygodniowe krótkie i przejrzyste grafiki z niebanalnymi wyrażeniami i ciekawostkami gramatycznymi. Dodatkowo relacje w stories z quizami utrwalającymi poznane słownictwo i struktury. Wpadaj na nasz profil eduenglish.online. Follow us and learn.

Jak uczymy online

Poznaj zalety lekcji online za pomocą aplikacji zoom i przekonaj się że zdalne lekcje są równie afektywne jak stacjonarne zajęcia.

Poprzez “screen share” uczniowie widzą ekran nauczyciela a na ekranie jest wyświetlony elektroniczny podręcznik z którego korzystamy na zajęciach (na stacjonarnych zajęciach uczniowie mają wyświetlany ten podręcznik na naszej tablicy interaktywnej) Online znika problem z odległością od tablicy, uczniowie wszytko widzą wyraźnie, śledzą kursor nauczyciela który kieruje ich uwagę np. na dany fragment ćwiczenia. 

Nauczyciel może przekazać kontrolę nad swoją myszką i klawiaturą konkretnemu uczniowi, wtedy to ten uczeń wykonuje zadania na ekranie nauczyciela, nauczyciel i inni uczniowie widzą to na swoich komputerach i mogą wspólnie uczestniczyć. A jakie zadania robią uczniowie – zadania w elektronicznym podręczniku – to nie zwykły pdf, zadania są interaktywne. Poza zadaniami z podręcznika kursowego pracujemy na aplikacji do nauki słownictwa quizlet – tu również uczniowie piszą/ klikają słówka na ekranie nauczyciela. Podobnie też ćwiczymy gramatykę np. na stronach perfect-english-grammar, wordwall, kahoot. 
Wszystkie zadania na słuchanie również da się wykonać online gdyż platforma umożliwia dzielenie dźwięku komputera nauczyciela. A zatem odtwarzamy nagrania do ćwiczeń z podręczników (służą nam do tego elektroniczne podręczniki), nagrania do testów, filmiki na youtube i wiele innych. 
Zoom umożliwia również pracę w parach. Nauczyciel przydziela uczniów do tzw wirtualnych pokoi, kursant wtedy widzi i słyszy na ekranie tylko jednego ucznia, którego przydzielił mu nauczyciel i wtedy wykonują zadanie w parze. Nauczyciel może wtedy “wirtualnie wędrować” między tymi pokojami i przysłuchiwać się pracy poszczególnych par. 
Poza funkcjonalnością zoom na zajęciach online korzystamy też z opcji dzielenia/udostępniania dysku google. Dzięki temu uczniowie dostęp do kart pracy, które można stamtąd pobierać. Również dzięki dzieleniu dokumentów google uczeń i nauczyciel mają dostęp i mogą edytować ten sam plik tekstowy w czasie rzeczywistym. Jest to świetny sposób na wykonywanie przez uczniów prac pisemnych. Nie trzeba nic dodatkowo przesyłać drogą mailową. Wystarczy link do dokumentu. 

Co nas wyróżnia?